Monday, January 30, 2012

Oda e-hejtu (ili ti epigram)

Ortak mi je zamazao zid
postom koji je hipi,
brišem ga sa liste prijatelja,
mora da se poštuju principi.

Forum je postao popularan,
i sada je "in", više ne mogu
da se pravim fin, momentalno
kursorom nišanim  "login".

Imam šest naloga, a sedam
trajnih ban-a, nije do mene
nego adminu treba banana.

Post je dobio mnoge šerove,
klik autoru na profil
radi detaljne provere.

A, autor neki pajdoman stari,
avatar mu travka i Bob Marli,
to moj želudac ne može da svari -
uostalom, ko se još na njega pali?!

Za takve postove moja poruka je jasna,
da se pitam čekala bi ih komora gasna!
Izluđuje me taj "sleng"; na naslovnu
uvek ide samo moderatorov "gang".

Dijareju izaziva taj kolektivni spam
"jebe, sabija, objašnjava".
Dosta je, komentar mora da dodam:

"Šta je ovde zanimiljivo, došli ste iz sela,
iz šupe, majke vam ga glupe!"
Junacki klik na - Odjava.

No comments:

Post a Comment