Sunday, February 12, 2012

Snupi

- Vidi, eno je!

- Koja, bre? Šta, bre?

- Ona, na koju si odavno bacio merak. Al' nemaš muda da bekneš.

- Aaa! Vidi stvarno, jeste ona. Nije da ne'am muda, nego nemam gde i odakle!

- E, ajd' ne seri.

- Dobro, brate. Ne znam šta mi se dešava, ali blokira mi centrala čim mi se obrati, i ja tu ništa ne mogu.

- Pa evo ti prilike, ide k' nama.

- Šta?! U jebem ti.... pa šta da pričam, koji moj da radim? Majku ti...

- Odakle znam, možda umem da kritikujem, ali to ne znači da sam spretniji od tebe. Jebem li ga, kenjaj nešto opšte, budi slobodniji, ali ne laprdaj koješta, budi onakav kakav si pred svima.

- Uff, znam to, nisam slepac, nego sa ovom je uvek neka druga priča. Aj dodaj tu limenku.

Ona: Ćao momci. Šta ima novo?

- Evo, standardno: klupica, pivce i semenke, kad smo već kod njih, alarmantna je situacija, vidi se dno kese.

Ona: Hihi. Ajde pravi mesta. I kaži mi, šta se dešava kod tebe?

- Pirketov švabski ovčar, je sad tele. Ima da nas icepi. Ustvari, samo mene. Džigi će njega, on kidiše i na ogromne gladne lutalice. A, možda neće ni mene, ako pamti igranje kad je bio štene. Mislim da nije ljut na mene. Nisam ja kriv, što on bazdi kao jarac u teranju. Uvonjao je i moju i burazerovu jaknu. Idalje pokušavam da se zezam s' njim, valjda zna to da ceni iako je džukac. Jeste postao agilna mrcina i ne možeš da mu bacaš lopicu duže od dva minuta, tol'ko mu treba da je iskasapi, ali je idalje blentav. Pre neki dan, našao je neku granu, doduše više liči na batinu nego na granu, stavio je u klapne i jurio trotoarom, ljudi padali kao klade. Još uvek čovek da ga podmiti hranom, kakva je ono izelica, pa majku bi prodao za krišku leba. Proždere sve iz svoje šerpe, pa onda juri ispod terase da pomete mrvice, koje je Pirke istres'o posle krke ....  i tako.

- Ha'ha'ha! Ja ne mogu da verujem šta si ti istrabunjao, s' ti normalan?!

Ona : Što? Šta ti imaš protiv psa? Ajde, krati si put,  idi po semenke.

- Nemam ništa protiv pasa... Ma vi ljudi niste normalni, idem do trafike.

Ona: Vidi, ja čuvam psa, pa ako hoćeš uzmi od svog druga, pa da ih izvedemo u šetnju, i taman da se malo bolje upoznamo.

- M-m-može. 

No comments:

Post a Comment